Selamat Datang

Jumaat, 18 Mei 2012

PAS anjur Ekspresi Hijau Anak Muda ke Putrajaya

Harakahdaily, 18 Mei 2012
KUALA LUMPUR: Dewan Pemuda PAS Malaysia akan menganjurkan satu program anak muda besar-besar yang dipanggil “Xpresi Hijau Anak Muda ke Putrajaya”.

Program itu akan diadakan pada 1 Jun depan bertempat di Stadium Darul Aman Kedah bermula jam 4.00 petang sehingga ke 7.00 malam.

Ketuanya, Nasruddin Hassan berkata, program tersebut merupakan program mega Dewan Pemuda PAS Malaysia sebagai kesinambungan Bersih 3.0 baru-baru ini.

“Xpresi Hijau Anak Muda Ke Putrajaya ini adalah antara projek fasa akhir Dewan Pemuda PAS Malaysia menjelang pilihanraya umum ke 13 pasca Bersih 3.0. "Ia juga merupakan kesinambungan kebangkitan anak muda yang ditonjolkan ketika BERSIH 3.0 sebelum ini," katanya.

Manurut Nasruddin lagi, himpunan itu juga adalah bagi mengembeleng anak muda seluruh negara dan memimpinnya agar berjuang bersama PAS untuk menegakkan cita-cita perjuangan Islam  melalui tawaran induk PAS iaitu Negara Berkebajikan.

Selain penampilan pimpinan parti, program tersebut juga bakal menampilkan ikon anak muda seperti Ustaz Azhar Idrus, Bob Lokman dan ramai lagi.

Selain itu, Nasruddin dijangka akan mengetuai konvoi motosikal berkuasa tinggi dari Kuala Lumpur ke tempat program itu nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails