Selamat Datang

Selasa, 10 April 2012

Lancar 100 Sebab Kenapa Umno Wajib Ditolak 15 Apr

Harakahdaily, 10 Apr 2012
KOTA BHARU, 10 April: Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan (DPPNK) hari ini mengumumkan akan melancarkan buku 100 Sebab Kenapa Umno Wajib Ditolak yang diterbitkan melalui Lajnah Penerangannya pada 15 April ini.
Pengumuman ini dibuat oleh Ustaz Abdul Latiff Abdul Rahman, Ketua DPPNK dalam satu sidang akhbar di pejabat urusan DPPNK, Bangunan Syabab Point, Jalan Sultanah Zainab, Kota Bharu pagi ini.
Menurut Abdul Latiff, buku itu merupakan satu usaha untuk memberikan penerangan kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya di Kelantan betapa besarnya bahaya mengekalkan Umno dan Barisan Nasional sebagai kerajaan di dalam pilihanraya umum yang akan datang.

Justeru, DPPNK mengambil inisiatif untuk menerbitkan buku ini yang akan dilancarkan oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Nasruddin Hassan Tantawi dalam satu majlis di Markaz PAS Gual Periok, Rantau Panjang pada jam 9.00 malam.


Menurutnya lagi, antara kandungan buku ini ialah 18 fakta jenayah Umno terhadap Islam, 18 fakta jenayah Umno di Kelantan, 12 fakta menjawab fitnah Umno di Kelantan, 18 fakta jenayah Umno terhadap bangsa Melayu dan 33 fakta rasuah dan penyelewengan terkini melibatkan pimpinan Umno dan Barisan Nasional.



“Kami yakin bahawa di sana banyak lagi penyelewengan Umno dan Barisan Naisonal yang boleh didedahkan kepada rakyat, namun 100 sebab ini sebenarnya sudah lebih dari cukup untuk rakyat membuat pilihan menolak Umno dan Barisan Nasional secara total dalam pilihanraya yang akan datang..,” katanya.


Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan buku ini, ia dijual dengan hara RM2 dan boleh didapati di Kedai KITA, Bangunan PAS Kelantan bermula Jumaat ini, manakala bagi yang berkunjung sendiri ke pejabat Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan, potongan sebanyak 50% boleh diberikan.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan secara borong, pesanan boleh dihantar ke emel Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan di alamat ahmadfadhli80@gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails