Selamat Datang

Selasa, 19 Mac 2013

Puluhan ribu hadir ceramah DAP, Umno Johor ketar lutut

http://omakkau.blogspot.com, 19 Mac 2013

BUKTI BERGAMBAR KEHADIRAN PULUHAN RIBU RAKYAT CERAMAH JOM UBAH DAP DI SUTERA MALL, SKUDAI, JOHOR, BUAT NAJIB DAN SELURUH KEPIMPINAN UMNO JOHOR KETAR KEPALA LUTUT KETAKUTAN!!!!!!


PROGRAM SEMPENA MENYAMBUT HARI KELAHIRAN DAP KE-47 TAHUN DI SUTERA MALL, SKUDAI, JOHOR.


Sah!!!!! parlimen hanya akan bubar apabila sampai tamat tempoh hayat...Kalau diizinkan oleh Perlembagaan Negara Perdana Menteri mempunyai kuasa PRU boleh ditangguhkan sehingga 18 bulan, sudah pasti Najib Razak akan menangguhkannya... Omak kau cukup teramat yakin dan percaya.

Mau ke tidak beb!!!!.. Ini macam punya pandangan tidak pernah berlaku di Johor, kubu UMNO paling kuat selain tempat kelahiran UMNO.

Dulu kalau parti pembangkang buat ceramah, tidak kira dari parti apa sekali pun, bilangan penceramah dan petugas lebih ramai dari hadirin...Ini adalah kenyataan dan bukan cerita yang direka-reka.

Sekarang ini jumlah yang hadir setiap program anjuran Pakatan Rakyat di Johor, paling sengkek dan kokak pun ribuan yang hadir.. Puluhan ribu sudah perkara lazim.

Dalam ceramah bersejarah ini, DSAI telah mengumumkan yang Lim Kit Siang akan bertanding di Parlimen Gelang Patah, Johor mewakili Pakatan Rakyat.

Lagilah kecut senak perut UMNO/BN apabila mendengar pengumuman ini beb!!!!

INI KALILAH UBAH...SELAMATKAN MALAYSIA...TUMBANGKAN UMNO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails